(067) 010 77 70
пн-пт. 9:00 - 18:00

Присвоєння адрес

Адреса необхідна для ідентифікації об’єкта нерухомості за місцем розташування. Присвоєнням адреси займаються органи місцевого самоврядування, тому процедура може відрізнятися в різних регіонах, і для непідготовленої людини – затягнутися на роки. Без поштової адреси неможливо зареєструвати право на такий об’єкт, а також проводити будь-які операції з нерухомістю.

Наша компанія надає послуги з підготовки документів для присвоєння адрес об’єктам нерухомості, які розташовані на земельних ділянках, що перебувають у власності, оренді або користуванні юридичних або фізичних осіб у м. Дніпро і Дніпропетровській області.

Залиште заявку та отримайте консультацію з присвоєння адрес

    Детальніше про послугу

    Адреса необхідна для ідентифікації об’єкта нерухомості за його місцерозташуванням. Відсутність поштової адреси, як правило, є підставою для відмови у реєстрації прав на такий об’єкт.

    Присвоєння нової або, наприклад, зміна вже існуючої адреси здійснюється як для житлових будинків, адміністративних, господарських, промислових, побутових споруд  або їх частин, так і для підприємств, кооперативів, автозаправних станцій та інших об’єктів.

    Необхідно зазначити, що наявність поштової адреси є необхідною умовою для здійснення будь-якої операції з нерухомістю: укладення договору купівлі-продажу об’єкта нерухомого майна, найму (оренди) або ж внесення у заставу.

    Поштова/будівельна адреса об’єкту нерухомого майна присвоюється розпорядженням органу місцевого самоврядування.

    Наша компанія надає послуги з присвоєння адрес об’єктам нерухомості, розташованих на земельних ділянках, які перебувають у власності, оренді чи користуванні юридичних та фізичних осіб.

    Звертаємо увагу на той факт, що наразі процедура присвоєння поштових та будівельних адрес не врегульована на законодавчому рівні. Виходячи з цього, органи місцевого самоврядування розробляють та затверджують власні порядки, що заздалегідь вимагає навичок та професіоналізму в досягненні позитивного результату.

    Приблизний перелік документів, необхідних для присвоєння будівельної чи поштової адреси (від фізичної особи):

    Для присвоєння будівельної адреси:

    1. Заява;
    2. Документ, який посвідчує право власності на земельну ділянку або право користування земельною ділянкою;
    3. Копія паспорту замовника
    4. Копія довідки про присвоєння індивідуального податкового номера замовника;
    5. Актуальна геодезична зйомка М1:500;
    6. Затверджена в установленому порядку проектна документація об’єкта будівництва.

     

    Для присвоєння поштової адреси:

    1. Заява;
    2. Документ, який посвідчує право власності на земельну ділянку або право користування земельною ділянкою;
    3. Копія паспорту замовника
    4. Копія довідки про присвоєння індивідуального податкового номера замовника;
    5. Правовстановлюючий документ на об’єкт нерухомого майна;
    6. Актуальна геодезична зйомка М1:500;
    7. Документ, який підтверджує право на забудову земельної ділянки;
    8. Технічний паспорт об’єкта (БТІ);
    9. Технічний висновок та ін.
    10. Документ, який підтверджує прийняття в експлуатацію закінчений будівництвом об’єкт.

    Спеціалісти нашої компанії, володіючи необхідними знаннями та досвідом у здійсненні процедури присвоєння адреси, нададуть кваліфіковану консультацію стосовно необхідного пакету документів, здійснять повний супровід процедури присвоєння адреси у м. Дніпро та Дніпропетровській області.

    Опишіть проблему, яку ми вирішемо

    Залишити заявку