(067) 010 77 70
пн-пт. 9:00 - 18:00

3. Присвоєння адрес

 

 

Адреса необхідна для ідентифікації об’єкта нерухомості за його місцерозташуванням. Відсутність поштової адреси, як правило, є підставою для відмови у реєстрації прав на такий об’єкт.

Присвоєння нової або, наприклад, зміна вже існуючої адреси здійснюється як для житлових будинків, адміністративних, господарських, промислових, побутових споруд  або їх частин, так і для підприємств, кооперативів, автозаправних станцій та інших об’єктів.

Необхідно зазначити, що наявність поштової адреси є необхідною умовою для здійснення будь-якої операції з нерухомістю: укладення договору купівлі-продажу об’єкта нерухомого майна, найму (оренди) або ж внесення у заставу.

Поштова/будівельна адреса об’єкту нерухомого майна присвоюється розпорядженням органу місцевого самоврядування.

Наша компанія надає послуги з присвоєння адрес об’єктам нерухомості, розташованих на земельних ділянках, які перебувають у власності, оренді чи користуванні юридичних та фізичних осіб.

Звертаємо увагу на той факт, що наразі процедура присвоєння поштових та будівельних адрес не врегульована на законодавчому рівні. Виходячи з цього, органи місцевого самоврядування розробляють та затверджують власні порядки, що заздалегідь вимагає навичок та професіоналізму в досягненні позитивного результату.

Приблизний перелік документів, необхідних для присвоєння будівельної чи поштової адреси (від фізичної особи):

Для присвоєння будівельної адреси:

  1. Заява;
  2. Документ, який посвідчує право власності на земельну ділянку або право користування земельною ділянкою;
  3. Копія паспорту замовника
  4. Копія довідки про присвоєння індивідуального податкового номера замовника;
  5. Актуальна геодезична зйомка М1:500;
  6. Затверджена в установленому порядку проектна документація об’єкта будівництва.

 

Для присвоєння поштової адреси:

  1. Заява;
  2. Документ, який посвідчує право власності на земельну ділянку або право користування земельною ділянкою;
  3. Копія паспорту замовника
  4. Копія довідки про присвоєння індивідуального податкового номера замовника;
  5. Правовстановлюючий документ на об’єкт нерухомого майна;
  6. Актуальна геодезична зйомка М1:500;
  7. Документ, який підтверджує право на забудову земельної ділянки;
  8. Технічний паспорт об’єкта (БТІ);
  9. Технічний висновок та ін.
  10. Документ, який підтверджує прийняття в експлуатацію закінчений будівництвом об’єкт.

Спеціалісти нашої компанії, володіючи необхідними знаннями та досвідом у здійсненні процедури присвоєння адреси, нададуть кваліфіковану консультацію стосовно необхідного пакету документів, здійснять повний супровід процедури присвоєння адреси у м. Дніпро та Дніпропетровській області.

СХОЖІ ПОВІДОМЛЕННЯ


    Опишіть проблему, яку ми вирішемо

    Залишити заявку